Office

Potencia la teva empresa amb una còmoda subscripció a Office

Office va ser pensat per ajudar-te a crear i comunicar-te més ràpid, amb característiques que estalvien temps i una aparença simple i moderna en tots els seus programes. A més, guarda els teus documents en línia en OneDrive per tenir accés pràcticament des de qualsevol lloc.

office (0)

Potencia la teva empresa amb les millors eines de Office i els millors serveis

 

office (1)

En la nova manera Lectura, el text es redistribueix automàticament en columnes per facilitar la lectura en pantalla.
El menor nombre de menús significa que et pots centrar més en el contingut; mostra solament les eines que necessites, quan les necessites.
Obre un arxiu PDF en Word i edita el seu contingut com si ho haguessis creat en Word.
Mostra el teu estil usant les plantilles de Word en més de 40 categories.

 

office (2)

Cada llibre té la seva pròpia finestra, la qual cosa facilita treballar en dos llibres, o dos monitors, alhora.
Noves funcions per a matemàtiques i trigonometria, estadística, enginyeria, data i hora, cerca i referència, lògica i text.
El nou botó “Gràfics recomanats” et permet triar entre diversos gràfics adequats per a les teves dades.

 

office (4)

Dibuixa, esborra i edita fàcilment amb el dit, un llàpis òptic, el ratolí o amb qualsevol dispositiu d’entrada tàctil.
OneNote converteix automàticament les teves entrades manuscrites en text, perquè no et preocupis pel teu estil d’escriptura.
La nova eina “Enviar a OneNote” fa més fàcil incloure documents o pàgines web en els teus blocs de notes.

 

office (3)

La vista Moderador et permet veure les teves notes en el monitor, mentre el públic solament veu la diapositiva.
Les guies intel·ligents apareixen automàticament quan els teus objectes estan gairebé en el lloc correcte i et diuen quan els objectes estan espaiats de manera uniforme.
Compatibilitat amb més formats de multimèdia, com .mp4 i .mov, més contingut d’alta definició i més códecs integrats.

 

office (5)

La funció de targetes de contactes recopila dades clau sobre un contacte, tot en un sol lloc.
Agrega el pronòstic del clima local en la vista Calendari, juntament amb les condicions actuals.
Rep correu electrònic, cites i contactes d’Outlook.com (abans Hotmail) en Outlook.

 

office (6)

Introdueix només el que necessites seguir i Access utilitza plantilles de taules per proporcionar una aplicació que fa el treball.
Un marc d’aplicacions estandarditzat fa que navegar per les aplicacions resulti còmode i senzill.
Introduir dades amb precisió és summament senzill, amb menús desplegables i recomanacions que apareixen quan comences a teclejar.

 

office (7)

Insereix i personalitza parts precompilades de pàgines, com calendaris, anuncis i molt més.
Utilitza efectes d’aparença professional que inclouen ombres més suaus, reflexos i OpenType.
Cerca en els teus àlbums en línia de Facebook, Flickr i altres serveis i agrega fotos directament al document.