Zyncro

Solucions socials

Zyncro és un espai privat i segur de comunicació empresarial que potencia l’intercanvi de coneixements, documents, gestió de tasques, dades de contactes… entre els empleats d’una organització. Tot això des d’una perspectiva social i mòbil. La intranet evolucionada orientada a la necessitat real i actual de les empreses.

El coneixement privat de la teva organització serà segur i organitzat:                                   Dins d’aquest software, hi trobem el microblogging corporatiu que és el lloc al qual es concentra tota l’activitat de la teva companyia. L’Activity Stream o fluxe d’activitat, inclou missatges de text o multimèdia publicats per empleats de la companyia, per clients, per proveïdors, pels sistemes transaccionals de l’empresa connectats a Zyncro o fins i tot per altres Xarxes Socials Corporatives. Totes les accions realitzades amb els arxius de la teva xarxa, informació sobre com els teus contactes interactuen amb els seus projectes, dades de la mobilitat dels teus treballadors, esdeveniments, informes… es reuneixen amb Zyncro, amb possibilitat que els usuaris comentin, votin, facin clic al botó “M’agrada” o fins i tot faci redifusió en altres xarxes socials, si així ho configura l’administrador de l’organització.

Documentació corporativa social i mòbil:                                                                                 Zyncro inclou un entorn de gestió documental professional que permet treballar amb tot tipus d’arxius. El sistema de gestió documental de Zyncro permet emmagatzemar els fitxers en un entorn privat i segur (el mateix sistema d’emmagatzematge de Zyncro), en altres sistemes corporatius com ara SharePoint o bé en altres solucions d’emmagatzematge al núvol, com ara Google Drive o Dropbox.

Empresa20_by_Zyncro2

Tasques associades a projectes i grups de treball:                                                                  Zyncro compta amb un sistema de gestió de tasques vinculades a projectes i grups de treball que permet una fàcil revisió de temes pendents en reunions. Aquest sistema inclou generació d’actes amb les conclusions de cada reunió amb les tasques pendents o tancades de cada projecte.

Contactes i perfils professionals centralitzats:                                                                            Amb Zyncro també és possible gestionar i organitzar tots els contactes de la teva organització en un únic directori, juntament amb l’informació del seu perfil professional. Descobrir qui és qui a la teva organització deixarà de ser una missió impossible gràcies al perfil corporatiu de cada usuari a Zyncro, que inclou el currículum, l’experiència i habilitats o quin departament pertany cada usuari.

Entorns ordenats de treball:                                                                                                      Podràs crear tants grups com sigui necessari per estructurar els espais de treball de l’organització.

Pàgina de presentació dels departaments o empreses de la teva xarxa:                             Espai especialment pensat per a grans empreses o comunitats d’empreses, aquest apartat permet als grans grups que conformen la comunitat disposar de pàgina oficial, ubicació i altres dades de l’empresa, un entorn 2.0 per compartir novetats i un llistat de tots els seus membres.

Troba tot allò que cerques entre tot el coneixement de la teva empresa:                        Zyncro inclou un cercador segmentat segons les seccions i continguts del teu perfil, considerant també els continguts publicats des d’altres sistemes, el que el converteix en un cercador federat per a tot el coneixement de la teva organització.

Afegeix funcionalitats al teu Zyncro, integra’l amb els teus sistemes i connecta’l amb xarxes externes:                                                                                                                                      A més de les seves funcionalitats natives, Zyncro és capaç d’integrar amb totes aquelles aplicacions de negoci, eines de productivitat, xarxes externes… que aporten valor a la teva companyia, afegint funcionalitats i afegint-hi continguts que generen coneixement i processos que milloren la productivitat de la teva empresa.

 

> Descobreix la demo completa de Zyncro

Documentació Zyncro

 

Vols provar aquesta solució?

zyncro prova

 

 

REPROGIR ( GIRONA ) – Zyncro