Una bona gestió de les notes de despesa

Realitzar de manera correcta una gestió de notes de despeses aporta a les empreses eficàcia i una major competitivitat.

 

La gestió de notes de despesa és un procés molt comú en la majoria de les empreses. Es calcula que el 60% de les empreses té fins al 20% dels seus treballadors omplint aquest tipus de documents habitualment.

 

notes-despesa

  

Aquesta gestió no és fàcil i sovint poden aparèixer una sèrie de problemes:

  • L’elaboració d’aquestes notes de despeses suposa aproximadament una hora al mes de mitjana per treballador. 
  • La qualitat d’aquesta feina no aporta valors afegits ni productivitat a l’empresa.
  • La majoria de treballadors confessen que per ells és una feina força pesada.
  • El control general d’aquestes notes és ineficient, complex i costós.

En una empresa que tingui molts treballadors en mobilitat, la gestió de les notes de despesa es pot descontrolar, fet que pot provocar un sobrecost que es podria evitar. 

 

 

notes-despesa

Una de les millors formes per optimitzar la gestió d’aquestes notes, és l’ús d’una eina específica que aporti flexibilitat i control.

Captio et permet convertir la gestió de les notes de despeses en un procés àgil, ràpid i eficient. Converteix els molestos tiquets de despeses en informació que l’empresa pot utilitzar per aconseguir noves oportunitats d’estalvi.

Vols que t’expliquem com funciona? 😊

 

 

Deja un comentario