Experiències sensorials

«Si ho toco, necessito tenir-ho»

 

experiencies

 

Està demostrat que tocar un producte incrementa les actituds i intencions de compra, per això estan apareixent noves tecnologies d’impressió que proporcionen efectes tàctils que animen als consumidors a tocar i en conseqüència a desitjar.

Algunes proves* que s’han fet, suggereixen que els elements tàctils de l’envasat i empaquetat del producte poden fins i tot contribuir a la imatge global de marca d’aquest producte.

Segons investigacions recents, és evident que quan més temps es concentra una persona en un objecte, hi ha més possibilitats que l’esculli i el valori positivament. Si els productes atrauen l’atenció visual, és més probable que el consumidor vulgui tocar-los i si els toca és més probable que els desitgi i en conseqüència, els compri.

 

experiencies

 

Amb la varietat de productes que tenim al nostre abast, les marques han d’assegurar-se que els seus productes siguin els més vistosos per atreure en primer lloc l’atenció del client.

Un envàs de producte atractiu al tacte, pot incrementar les vendes encara que la possibilitat de tocar-lo no proporcioni cap informació addicional sobre els atributs del producte.

 

Noves experiències per sentir la impressió

Vernissos sensorials, laminats tridimensionals, colors especials i textures per recobrir impressions digitals, àrees destacades i efectes 3D.

 

No és el mateix veure, que veure i tocar… no?

 

 

 

*Referència proves: Joann Peck i Jennifer Wiggins; It Just Feels Good: Customers’ Affective Response to Touch and its influence on Persuation

 

Deja un comentario