MILLENNIALS – IMPRESSIÓ – 2025 🚀

A l’any 2025, els millennials representaran el 75% de la força de treball. Juntament amb els treballadors de la Generació Z, exigiran una tecnologia que reflecteixi la mobilitat, simplicitat i conveniència de les seves vides personals als seus llocs de treball.

 

 

Els millenials que prenen decisions, són menys escèptics sobre la impressió i els documents impresos que altres grups d’edat i creuen que els documents en paper, encara tindran un paper important el lloc de treball del futur “Print2025 Spotlight: Millenials Matter”.

Al 2025, quan els últims Baby boomers arribin a la jubilació, seran substituïts per la Generació X, els millenials i els nou vinguts a la força de treball, la Generació Z. Els millennials, la primera generació en créixer envoltada de tecnologia digital, smartphones, servei de banda ampla i xarxes socials, representaran aproximadament el 75% de la força de treball l’any 2025 i ocuparan els rols de lideratge.

Juntament amb els treballadors de la Generació Z, els millenials exigiran una tecnologia als seus llocs de treball que reflecteixi la mobilitat, la simplicitat i la conveniència de les seves vides personals. Aquesta generació nativa digital, valora l’oportunitat de col·laborar de manera segura des de qualsevol lloc, en qualsevol moment i amb qualsevol dispositiu.

 

 

Aleshores, què significa això per al rol de la impressió a l’oficina tradicional?  L’informe revela que, contràriament a la percepció popular, els directius millenials responsables de la presa de decisions, seguiran atorgant gran valor als documents en paper d’ara al 2025. Tanmateix exigiran millores importants en solucions i serveis d’impressió mòbil i al núvol. Aquesta generació també reconeix la importància de la digitalització en la transformació de les empreses. És cert que la impressió no desapareixerà però, la seva funció serà una altra.

La investigació també diu que, en general, el 77% dels directius millenials creuen que la impressió seguirà essent important al 2025, en comparació amb només el 54% dels enquestats d’entre 45 i 54 anys. Més de la meitat dels millenials creuen que els volums d’impressió de les oficines augmentarà d’ara al 2025, i el 55% espera veure un augment de la impressió mòbil. En general, el 69% de la generació del mil·lenni pensa que els documents importants deuen imprimir-se i el 63% considera que els documents impresos duren més que les seves versions digitals.

 

 

Com serà el futur del mercat d’impressió?

Quins dispositius o serveis seran els més adequats per a les empreses i els usuaris finals?

 

Ens estem preparant per al futur… i tu?

 

 

 

Deja un comentario