Biz:Option
Solucions documentals
Biz:Option és l’accessori que li permetrà distribuir els seus documents físics o electrònics dins de la seva xarxa. Creu arxius totalment editables en format Word, Excel, Power Point i fins i tot PDF o extregui continguts dels mateixos i exporti’ls a un arxiu o incorpori’ls automàticament al seu programa comptable.
Amb aquest software podrà extreure dades des dels seus documents en paper, llegint zones de text o codis de barres, exporti les dades a un fitxer electrònic o actualitzi camps de la seva base de dades amb ells. Organitzi els seus documents electrònics d’una manera estructurada dins del disc dur del seu ordinador o servidor. Amb Biz:Option millorarà els temps dels seus processos.
La capacitat de procés i distribució intel·ligent de Biz:Option assegura una conversió totalment automàtica, com per exemple digitalitzar un document en el format desitjat i enviar-ho a la destinació correcta a través de la xarxa. Biz:Option realitza el procés intern de manera més ràpida i més productiva, ajudant a reduir els costos de les empreses i aconseguint que el personal es centri en les tasques realment importants per al negoci en lloc de perdre el temps en processos administratius.
Aquest sistema de gestió és l’eina de gestió de documents més eficient del mercat, comptant amb funcions com la facilitat i fiabilitat per indexar documents, l’enviament automàtic de documents digitals directament des de la multifuncional a qualsevol adreça interna o externa d’email, a una carpeta o a una impressora o la conversió en el format desitjat; i amb altres característiques adaptades a la necessitat de cada empresa, com el convertidor de formats amb OCR, que fa possible la conversió automàtica en una gran varietat de formats electrònics i la capacitat de renombrar automàticament documents rebuts; o el reconeixement de codis de barres i formularis, l’organització de documents de forma estructurada i la generació automàtica de taules de dades amb els camps d’interès de tota la documentació processada, permetent que la captura de dades es produeixi des de qualsevol impressora o fins i tot des del servidor.
Amb biz:Option, les companyies de qualsevol grandària poden realitzar les seves tasques diàries de captura, procés i lliurament de documents amb la informació ja processada, integrant-los en el seu flux de treball de manera totalment automàtica. I és que aquesta aplicació aporta nombrosos avantatges: l’arxiu digital és molt més eficient, accelera la recuperació de documents, permet l’accés simultani a les dades i necessita molt menys espai en l’oficina. Tots aquests factors converteixen a biz:Option en un sistema que fa estalviar temps i diners, ja que aquesta senzilla, fiable, escalable i flexible eina de captura, permet a l’usuari digitalitzar, distribuir i utilitzar documents com mai abans ho havia pogut fer.