Captio
Solucions de gestió de despeses
Captio permet capturar els tiquets de compra directament des d’on estiguis usant el teu smartphone. Extreure automàticament la informació important i generar informes per reportar les teves despeses. Així comença un procés que automatitza tot el flux de gestió de despeses d’empresa: reporti, valida i comptabilitza.
Aquest software integra el procés de gestió de despeses d’empresa en un únic flux. Tot el cicle d’una despesa, des del reporti fins a la comptabilització, en un entorn eficient i controlat.
Usuaris generadors de tiquets:
· Els usuaris disposen de múltiples vies per introduir els seus tiquets en funció de la disponibilitat o no de terminal mòbil.
· La lectura dels tiquets escanejats és automàtica (proveïdor, data, import).
Àrea administració / finances:
· L’usuari administrador pot aportar/denegar despeses i fins i tot automatitzar la revisió d’aquests a través del sistema d’alertes (imports màxims, tiquets en cap de setmana, etc.).
· La informació es presenta de forma clara i senzilla per a un millor control.
Sistemes d’informació:
· A través d’una interfície de càrrega (fitxer pla, servei web) pot automatitzar-se la generació de seients comptables en el ERP de destinació.